Sunday, July 22, 2012

Kardeşiniz bütün kalbinizle sevdiğiniz ilk kişidir.

Bu yazıyı sosyal paylaşım sitelerinin birinde buldum. Üstelik bugün abimin doğum günü, ya denk geldi ya da ben abimi düşünürken bir anda bu yazının karşıma çıkmasını istedim, sanki bu yazıyı arıyordum :) Çok hoşuma gitti paylaşmak istedim. İyi var benim abim ve iyi ki ben onun kardeşiyim !


Her insanın bir kardeşi olmalı hayatta, bir sırdaşı, can yoldaşı, aynı kan, aynı can. Bir tek gerçek dünyanda seni anlayan ve gerçek bir koruma iç güdüsüyle seni tutan, sana tutunan. Kardeşiniz bütün kalbinizle sevdiğiniz ilk kişidir. En çetin kavgalarda bile uzun süre küs kalmaya dayanamadığımız, bir damla göz yaşı için dünyaları bile hiçe sayabileceğiniz, gerçek bir bağdır kardeşlik. Kardeşiniz elinizi bir süre tutacak belki sonra bırakacaktır, ama kalbinizi ömür boyu tutacak ve yanınızda olacaktır. Kardeşiniz hayatınızdaki ilk arkadaşınızdır.


 

No comments:

Post a Comment